Wij vinden persoonlijk contact met al onze klanten erg belangrijk. Wij bezoeken u altijd op afspraak op uw locatie. Het concept van BB Artflowers wordt bij een eerste bezoek geïntroduceerd o.a. door een selectie uit ons assortiment.

arrow 4
BBARTvaas03WEB

Huurconcept

Onze boeketten zijn pér 3 maanden te huur, in deze periode is er de mogelijkheid om in de 2e en de 3e maand te wisselen van boeket(ten). Er kan opnieuw gekozen worden voor een boeket uit dezelfde prijsklasse of voor een luxere variant met bijbetaling . Aan het einde van de huurperiode wordt het boeket weer ingeleverd om de kwaliteit te kunnen blijven waarborgen.

€15,00

per maand

€25,00

per maand

€45,00

per maand

€15,00

per maand

€25,00

per maand

€45,00

per maand

€15,00

per maand

€25,00

per maand

€45,00

per maand

Presentatie

(bewoners van) Zorginstellingen

zoals verzorgingshuizen, aanleunwoningen, begeleidend wonen, woongemeenschappen, zorghotels, revalidatiecentra

Onze collectie wordt bij zorginstellingen e.d. gepresenteerd in een gemeenschappelijke ruimte op de locatie. Er wordt een opstelling geplaatst waarbij de boeketten overzichtelijk en per prijsklasse worden getoond.

Hierdoor wordt er voor iedere geïnteresseerde de mogelijkheid gecreeërd om naar smaak en budget een keuze te maken. Deze opzet geeft eveneens de gelegenheid tot groei van sociale contacten door een vrijblijvend ontmoetingsmoment.

Ondernemingen

zoals fysio-, tandarts-, coachingspraktijken, kapperszaken, e.a. 

Voor ondernemingen bieden wij de mogelijkheid om ons assortiment te kunnen bekijken via een portfolio, aangeboden op uw locatie. Bij een eerste bezoek aan uw bedrijf tonen wij ook een selectie van de werkelijke boeketten uit iedere prijsklasse zodat de kwaliteit van de bloemen kan worden gezien en gevoeld.

Indien er behoefte bestaat aan een andere samenstelling van boeketten dan denken wij graag met u mee. Zo kunnen de kleuren van uw huisstijl van het bedrijf als basis dienen voor de opmaak van de boeketten.

Bloemen in uw bedrijf brengen een prettige sfeer en vergroten de toegankelijkheid van uw klanten tot u en uw medewerkers.